Jautājumi un atbildes

Atrodiet atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem - par pieteikšanās procesu, atmaksu un citu!

Kā pieteikties

1. Kā pieteikties kredīta piedāvājuma saņemšanai?

Pieteikties aizdevumam ir ātri un ērti:

1.Norādiet vēlamo aizdevuma un ikmēneša maksājuma apmēru kredīta kalkulatorā un klikšķiniet uz “Saņemt piedāvājumu”!

2.Aizpildiet reģistrācijas veidlapu, ievadot nepieciešamos datus!

3.Autentificējieties ar internetbankas starpniecību vai veiciet 0,01 EUR maksājumu uz mūsu bankas rekvizītiem!

4.Saņemiet individuālu kredīta piedāvājumu!

Pēc reģistrēšanās tiks izveidots Jūsu klienta profils, kurā turpmāk būs pieejama visa informācija par Jūsu pieteikumiem.

2. Kādi ir nosacījumi AvaFin kredīta saņemšanai?

  • Jums ir jābūt Latvijas Republikas piederīgajam (ar LR personas kodu).
  • Jums ir jābūt vecumā no 20 līdz 70 gadiem.
  • Jums ir nepieciešams aktīvs konts vismaz vienā no Latvijas komercbankām.
  • Jums ir nepieciešams aktīvs mobilā tālruņa pieslēgums jebkurā Latvijas tīklā un epasta adrese.
  • Jums ir jābūt oficiāliem ienākumiem, kas tiek reģistrēti Latvijā vai tiek saņemti uz Latvijas bankas kontu.

3. Vai es varu saņemt patēriņa kredītu, ja man nav oficiālu ienākumu?

Ja Jums nav oficiālu ienākumu, mēs nevaram Jums izsniegt patēriņa kredītu.

4. Kā nosūtīt nepieciešamos dokumentus?

Ja Jums lūdzām papildu informāciju, dokumentus varat sūtīt:

5. Kā pieteikties nākamā kredīta saņemšanai?

Atkārtotam aizdevumam ir iespējams pieteikties savā klienta profilā (lapas augšējā, labajā stūrī ir zila poga “Pieslēgties”, nospiežot to Jums būs jāievada sava e-pasta adrese vai personas kods un parole).

Pieslēdzoties profilam, Jums būs iespēja noformēt jaunu pieteikumu, izvēloties sev vēlamo summu un atmaksas termiņu. Saņemot pieteikumu, kredītkomisija to izvērtēs un izveidos Jums individuālu kredīta piedāvājumu.

6. Vai manas iespējas saņemt kredītu ietekmē tas, ka esmu galvotājs kādai personai?

Jā, aprēķinot ikviena klienta maksātspēju, tiek ņemtas vērā visas klienta kredītsaistības, to skaitā arī galvojumi.

7. Kas ir NORDIGEN?

Nordigen ir sistēma, kas ļauj pārbaudīt Jūsu datus, kad esat nosūtījuši pieprasījumu kredīta saņemšanai. Vienlaikus šī sistēma palīdz izvairīties no situācijām, kad kāds cits, nelegāli izmantojot Jūsu datus, saņem kredītu uz Jūsu vārda.

Pateicoties sistēmai Nordigen:

  • tiek automātiski saņemts konta pārskats par pēdējo gadu, atskaites formā,
  • automātiski tiek apstiprināta Jūsu identitāte,
  • automātiski tiek reģistrēts Jūsu bankas konts, uz kuru, apstiprinājuma gadījumā, tiek veikts naudas līdzekļu pārskaitījums.

8. Cik lielam kredītam un ar kādu atmaksas termiņu varu pieteikties?

  • Jūs varat pieteikties kredītam līdz pat 10 000 EUR apmērā ar apmaksas termiņu no 3 līdz 84 mēnešiem.

9. Man tika piešķirts kredīts, un es to apstiprināju. Kad es saņemšu naudu?

Naudu saņemsiet 10 dienas pēc aizdevuma apstiprināšanas, ja neizvēlējāties “Ātro pārskaitījumu”.

Ja izvēlējāties “Ātro pārskaitījumu”, aizdevuma summu saņemsiet savā kontā 15 minūšu laikā pēc aizdevuma apstiprināšanas.

Lai saņemtu naudu ar “Ātro pārskaitījumu”:

  • Jums jāpiesakās aizdevuma piedāvājumam darba laikā (no 9:00 – 18:00), brīvdienās (no 10:00 – 16:00).
  • Jums jābūt atvērtam bankas kontam kādā no šīm bankām: AS Citadele Banka, AS Swedbank, AS Luminor Banka

10. Cenrādis

AvaFin.lv piedāvāto pakalpojumu cenrādis.
Izziņu sagatavošana*:

  • Izziņa par apmaksātu aizdevumu/saistību neesamību 7.00 EUR
  • Izziņa par saistību apmēru 7.00 EUR
  • Citu dokumentu sagatavošana pēc klienta pieprasījuma 7.00 EUR

Izziņa tiek nosūtīta uz norādīto dzīvesvietas adresi vai elektroniski parakstīta uz norādīto e-pasta adresi.

 

Parāda atgūšanas izdevumi:

  • Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzes pārbaude 4.00 EUR
  • Atgādinājuma e-pasta vēstules par kavēto maksājumu 3.00 EUR
  • Brīdinājuma vēstule par kavētām parādsaistībām uz deklarēto dzīvesvietas adresi 7.00 EUR

* Summā ir iekļauts PVN

11. Kas ir “Ātrais pārskaitījums”?

“Ātrais pārskaitījums” – Aizdevēja papildu pakalpojums Aizdevuma līguma ietvaros, izsniedzot (pārskaitot) Aizņēmējam Aizdevumu ātrāk, nekā parastajā aizdevuma summas pārskaitīšanas kārtībā (Maksājums par “Ātro pārskaitījumu”). Ātrā pārskaitījuma pakalpojumu izvēlas Aizņēmējs, izsakot piekrišanu par papildus samaksu saņemt Aizdevuma summu 15 minūšu laikā.

Starpbanku pārskaitījumi izpildās 1 darba dienas laikā.

 

‘’Ātrā pārskaitījuma’’ izcenojums:

100-500 EUR – 15% (no izsniegtās pamatsummas)

501-1000 EUR – 15% (no izsniegtās pamatsummas)

1001-2000 EUR –12% (no izsniegtās pamatsummas)

2001-3000 EUR – 12% (no izsniegtās pamatsummas)

3001-4000 EUR – 10% (no izsniegtās pamatsummas)

4001-5000 EUR – 9% (no izsniegtās pamatsummas)

5001-6000 EUR – 8% (no izsniegtās pamatsummas)

6001-10000 EUR – 7% (no izsniegtās pamatsummas)

 

“Ātrā pārskaitījuma” maksa tiek sadalīta uz pirmajiem 12 mēnešiem, savukārt, ja termiņš ir īsāks par 12 mēnešiem, tad – līdz grafikā noteiktajam maksājumam.

12. Kā es varu nomainīt savu e-pasta adresi?

Lai nomainītu reģistrēto e-pasta adresi, Jums jāveic 0.01 EUR maksājums uz mūsu bankas rekvizītiem un maksājuma mērķī jānorāda: e-pasta maiņa un jaunais e-pasts.

Mūsu rekvizīti:                                

Saņēmēja nosaukums: Avafin Latvia SIA

Reģistrācijas numurs: 40103283854

Maksājuma mērķis: e-pasta maiņa un jaunais.epasts@epasts.lv

Citadele: LV27PARX0012897210008

Swedbank: LV72HABA0551045203340

Luminor Banka: LV50RIKO0000085014079

13. Kā es varu nomainīt savu telefona numuru?

Lai nomainītu reģistrēto telefona numuru, Jums ir nepieciešams veikt 0.01 EUR maksājumu uz mūsu bankas rekvizītiem, maksājuma mērķī norādot: “numura maiņa un jauno numuru”. Vai zvaniet mums no sava jaunā numura uz 27231100.

Mūsu rekvizīti: 

Saņēmēja nosaukums: Avafin Latvia SIA

Reģistrācijas numurs: 40103283854

Maksājuma mērķis:  numura maiņa un jaunais numurs 

Citadele: LV27PARX0012897210008

Swedbank: LV72HABA0551045203340

Luminor Banka: LV50RIKO0000085014079

14. Kā es varu nomainīt savu bankas konta numuru?

Lai nomainītu reģistrēto bankas kontu, veiciet 0.01 EUR maksājumu uz mūsu bankas rekvizītiem. Maksājuma mērķī norādiet: konta maiņa.

Mūsu rekvizīti:  

Saņēmēja nosaukums: Avafin Latvia SIA

Reģistrācijas numurs: 40103283854

Maksājuma mērķis:  konta maiņa   

Citadele: LV27PARX0012897210008

Swedbank: LV72HABA0551045203340

Luminor Banka: LV50RIKO0000085014079

15. Kā pieteikties papildu summai?

  • Ja Jums ir iespēja pieteikties papildu summai, šī informācija ir pieejama Jūsu klienta profilā sadaļā “Aizdevuma pārskats”. Ja šādas informācijas sadaļā nav, tas nozīmē, ka pieteikties papildu summai šobrīd nav iespējams.
  • Kad klientam rodas iespēja noformēt pieteikumu papildu summai, mēs izsūtām informatīvu paziņojumu īsziņas veidā uz reģistrēto telefona numuru.

Kā atmaksāt

1. Kā notiek atmaksas process?

Jūsu klienta profilā ir redzams atmaksas grafiks ar ikmēneša maksājuma summu, atmaksas datumu un atlikušo kredīta summu.

Maksājums jāveic uz sekojošiem rekvizītiem:

Saņēmējs: Avafin Latvia SIA

Maksājuma mērķis: Jūsu personas kods, Aizdevuma kods, Kredīta atmaksa

Mūsu konta numuri:

Citadele: LV27PARX0012897210008

Swedbank: LV72HABA0551045203340

Luminor: LV50RIKO0000085014079

Aizdevumu iespējams atmaksāt arī tuvākajā pasta nodaļā.

2. Vai aizdevumu var atmaksāt arī citādi, nevis ar bankas pārskaitījumu?

Nē, citu atmaksas iespēju šobrīd nav.

2. Vai varu atmaksāt kredītu pirms termiņa?

Pirms termiņa varat atmaksāt daļu vai pat visu kredīta summu.

Ja vēlaties atmaksāt visu kredītu vienā maksājumā, pārbaudiet kredīta atlikumu un uzkrātos procentus savā Klienta profilā, un pēc tam pārskaitiet naudu uz norādīto AvaFin kontu. Kad tas izdarīts, nosūtiet e-pastu uz info@avafin.lv vai sazinieties pa tālruni 27231100 un informējiet par kredīta pirmstermiņa atmaksu.

3. Kur varu apskatīt atmaksas grafiku?

Atmaksas grafiku varat apskatīt savā klienta profila sadaļā “Aizdevuma pārskats”.

4. Vai ir iespējams atlikt vai pagarināt kredīta ikmēneša maksājuma atmaksas termiņu?

Mēs saprotam, ka kredīta atmaksas laikā var rasties neparedzētas izmaiņas Jūsu finansiālajā situācijā.

Ja Jums rodas grūtības veikt ikmēneša maksājumu saskaņā ar Jūsu maksājumu grafiku, lūdzu, sazinieties ar mūsu debitoru nodaļu pa tālruni 27231100 vai info@avafin.lv, lai vienotos par atmaksas kārtību.

Citi jautājumi

1. Kā iekļūt klienta profilā?

Augšējā labajā stūrī ir poga “Pieslēgties”. Noklikšķiniet uz tās un ievadiet savu e-pasta adresi un paroli.

2. Aizmirsu savu paroli. Ko man darīt?

Noklikšķiniet uz pogas “Pieslēgties” un pēc tam – “Aizmirsāt savu paroli?”. Sistēma automātiski Jums izveidos jaunu paroli un nosūtīs to uz e-pastu, kuru norādījāt reģistrēšanās laikā.

Loterijas noteikumi

AvaFin veidotās loterijas (turpmāk tekstā – Loterija) noteikumi

Loterijas organizētājs: SIA “Avafin Latvia”, reģistrācijas Nr. 40103283854, juridiskā adrese: Skanstes iela 12, Rīga, LV-1013.

Loterijas norises teritorija: Latvijas Republika.

Loterijas norises sākuma datums: 7.03.2024.

Loterijas norises beigu datums: 3.04.2024. plkst. 23.59.

Lai piedalītos Loterijā, nav nepieciešams veikt pirkumu, izmantot SIA “Avafin Latvia” pakalpojumu vai maksāt dalības maksu.

Loterijas balva:

1 (viena) RIMI dāvanu karte 100 EUR (simts eiro) apmērā

Balvas izloze norisināsies 4.04.2024.

Loterijas balvu ieguvējam 2 darba dienu laikā no izlozes dienas tiks nosūtīta ziņa uz AvaFin pieejamo reģistrēto e-pasta adresi.

Balvu dalībnieks ir tiesīgs saņemt pēc pieņemšanas-nodošanas akta (turpmak – PNA) parakstīšanas (PNA tiks nosūtīts e-pastā) un nosūtīšanas pa pastu uz SIA “Avafin Latvia” juridisko adresi – Skanstes iela 12, Rīga, LV-1013, vai arī pēc PNA parakstīšanas ar drošu elektronisko parakstu. Balvas ieguvējs PNA norāda savu bankas konta numuru naudas balvas saņemšanai. Gadījumā, ja uzvarētājs 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā kopš e-pastā saņemtās ziņas nesazinās ar Loterijas organizētāju, tad balva paliek organizatora īpašumā.

SIA “Avafin Latvia” ir tiesības jebkurā brīdī bez iepriekšēja paziņojuma veikt izmaiņas Loterijas noteikumos, kā arī uz laiku vai pavisam pārtraukt šo Loteriju. Gadījumā, ja SIA “Avafin Latvia”  konstatē krāpšanas gadījumu, vai arī tai radušās aizdomas par iespējamu krāpšanu, SIA “Avafin Latvia” ir tiesīga pārtraukt Loteriju bez jebkādiem ierobežojumiem.

Loterijas noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, un jebkuri strīdi tiek izskatīti Latvijas Republikas vispārējās jurisdikcijas tiesā.

Balva netiek sūtīta pa pastu.

Loterijas dalībnieku personas dati tiks apstrādāti tikai saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošo personas datu aizsardzības regulējumu, tostarp Vispārīgo datu aizsardzības regulu Nr.95/46/EK, un tie netiks izpausti trešajām pusēm bez Loterijas dalībnieka iepriekšējas atļaujas.

SIA “Avafin Latvia” privātuma politika, pārziņa un tā datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija pieejama: https://www.avafin.lv/privatuma-politika.

Konkursā nedrīkst piedalīties SIA “Avafin Latvia” darbinieki. Ja šis noteikums tiek pārkāpts un par uzvarētāju kļūst persona, kas nav tiesīga piedalīties Loterijā, tiek izlozēts cits uzvarētājs.

Ar Loterijas norisi un rezultātu paziņošanu saistītie SIA “Avafin Latvia” lēmumi ir galīgi.

SIA “Avafin Latvia” neatbild par:

  • iespējamajiem izdevumiem, kas dalībniekiem varētu rasties saistībā ar dalību Loterijā vai laimestu saņemšanu;
  • sekām, kas radušās kļūdainas informācijas, tostarp personas datu, sniegšanas dēļ vai citām dalībnieka apzināti vai neapzināti pieļautām neprecizitātēm;
  • trešo personu rīcību, nolaidību vai kļūdām, kuru dēļ tiek kavēta balvu saņemšana vai Loterijas norise.

SIA “Avafin Latvia” saglabā tiesības anulēt balvas izlozes rezultātus, ja atklājas, ka Loterijas dalībnieks nav ievērojis šajos noteikumos ietvertās prasības.

Piedaloties Loterijā, dalībnieks piekrīt šiem Loterijas noteikumiem.

Gadījumā, ja radušies jautājumi vai neskaidrības, lūdzam sazināties ar SIA “Avafin Latvia” mārketinga daļu, sūtot ziņu uz e- pastu: anna.taube@avafin.lv.