deco

Jautājumi un atbildes

KĀ PIETEIKTIES

(10)
1. Kā pieteikties kredīta piedāvājuma saņemšanai?
icon-close
  • Pieteikties kredīta piedāvājumam ir ļoti ātri un ērti. Norādiet aktuālo aizdevuma summu un vēlamo ikmēneša maksājuma apmēru.
  • Aizpildiet reģistrācijas formu, norādot visu prasīto informāciju. Pēc reģistrācijas apstiprināšanas dažu minūšu laikā nosūtīsim Jums individuālu piedāvājumu.
  • Reģistrācijas laikā tiks izveidots klienta profils, kurā vēlāk varēsiet sekot līdzi informācijai par aktuālo kredītu, kā arī pieteikties atkārtotam aizdevumam, ja tāds būs nepieciešams.
2. Kādi ir nosacījumi Creamcredit kredītlīnijas saņemšanai?
icon-close

Kredītlīnija Jums ir pieejama, ja:

  • Jūsu pastāvīgā dzīvesvieta ir Latvijā.
  • Esat vecumā no 20 līdz 70 gadiem.
  • Jums ir atvērts konts kādā no Latvijas komercbankām.
  • Jums ir aktīvs mobilā telefona pieslēgums, kādā no Latvijas tīkliem.
3. Vai es varu saņemt kredītlīniju, ja man nav oficiālu ienākumu?
icon-close

Ja Jums nav oficiālu ienākumu, kredītlīniju Jums piešķirt nevaram.

4. Kā pieteikties aizdevumam atkārtoti?
icon-close

Noformējot kredītlīniju, piešķirtā kredītlimita ietvaros Jūs varat aizņemties tik reižu, cik tas nepieciešams. Papildu summai varat pieteikties reģistrācijas laikā izveidotajā klientu profilā.

5. Vai manas iespējas aizņemties ietekmē tas, ka esmu galvotājs kādai personai?
icon-close
  • Jā, mēs rūpīgi izvērtējam katra klienta maksātspēju, ņemot vērā visas aktīvās kredītsaistības, tostarp galvojumus.
6. Kas ir INSTANTOR?
icon-close

Tā ir sistēma, ar kuras palīdzību pēc kredīta pieteikuma saņemšanas var pārbaudīt klienta datus. Tas ir drošs veids, kā novērst situāciju, kad kāds cits, izmantojot Jūsu datus, saņem aizdevumu uz Jūsu vārda.

Šai sistēmai ir divas būtiskas priekšrocības:

  • Klientam nav vajadzīgs veikt 0,01 eur pārskaitījumu no sava bankas konta
  • Aizdevums uzreiz tiek ieskaitīts kredītņēmēja norādītajā bankas kontā
7. Kāds ir man pieejamais kredītlimits un kredīta atmaksas termiņš?
icon-close
  • Pieejamais kredītlimits katram klientam tiek noteikts individuāli – ņemot vērā maksātspēju un citus aspektus. Maksimālā kredīta summa ir 1000 EUR, un tas jāatmaksā 60 mēnešu laikā.
8. Man tika piešķirts kredīts, un es to apstiprināju. Kad es saņemšu naudu?
icon-close

Ja neizvēlējāties Ātro pārskaitījumu, naudu saņemsiet 5.dienā pēc aizdevuma apstiprināšanas. Izvēloties Ātro pārskaitījumu, naudu savā bankas kontā saņemsiet 15 minūšu laikā.

Lai saņemtu Ātro pārskaitījumu:

  • Kredītam jāpiesakās mūsu darba laikā – darba dienās no plkst. 8.00 – 20.00, nedēļās nogalēs un svētku dienās no plkst. 10.00 – 18.00.
  • Jābūt atvērtam kontam AS Citadele Banka, AS Swedbank vai AS Luminor Banka
9. Pakalpojumu cenrādis
icon-close

Izziņu sagatavošana*:

  • Izziņa par apmaksātu aizdevumu/saistību neesamību – 7 EUR;
  • Izziņa par saistību apmēru – 7 EUR;
  • Citu dokumentu sagatavošana pēc klienta pieprasījuma 7 EUR

Izziņa tiek nosūtīta uz norādīto dzīvesvietas adresi vai elektroniski parakstīta – uz norādīto e-pasta adresi.

Parāda atgūšanas izdevumi:

  • Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzes pārbaude 4 EUR
  • Atgādinājuma e-pasta vēstules par kavēto maksājumu 3 EUR
  • Brīdinājuma vēstule par kavētām parādsaistībām uz deklarēto dzīvesvietas adresi 7 EUR

*Summa norādīta ar PVN

Parāda atgūšanas izdevumi:

  • Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzes pārbaude 4.00 EUR
  • Atgādinājuma e-pasta vēstules par kavēto maksājumu 3.00 EUR
  • Brīdinājuma vēstule par kavētām parādsaistībām uz deklarēto dzīvesvietas adresi 7.00 EUR

* Summā ir iekļauts PVN

10. Kas ir ‘’Ātrais pārskaitījums’’?
icon-close

‘’Ātrais pārskaitījums’’ ir Creamcredit.lv piedāvātais papildu pakalpojums. Saskaņā ar Aizdevuma līgumu, kredīta izmaksa tiek veikta 5 dienā. Izvēloties iespēju ‘’Ātrais pārskaitījums’’, aizņēmējs kredīta summu savā bankas kontā saņems 15 minūšu laikā. Jāņem vērā, ka šis ir maksas pakalpojums.

Izcenojums:

  • 50-500 EUR – 11% (no izsniegtās pamatsummas)
  • 501-1000 EUR – 8% (no izsniegtās pamatsummas)

Maksa par šo pakalpojumu tiek pieskaitīta pirmajam ikmēneša maksājumam.

KĀ ATMAKSĀT

(5)
1. Kā notiek kredītlīnijas atmaksa?
icon-close

Reģistrācijas laikā izveidotajā klienta profilā ir pieejama informācija par ikmēneša maksājuma summu, datumu, kā arī pieejamo kredītlimitu. Veicot maksājumu, izmantojiet sekojošu informāciju:

  • Saņēmējs: Creamfinance Latvia SIA
  • Informācija saņēmējam: Jūsu personas kods, Aizdevuma kods, Kredīta atmaksa
  • Konta numurs, uz kuru jāveic pārskaitījums:

– Citadele. LV27PARX0012897210008

– Swedbank: LV72HABA0551045203340

– Luminor. LV50RIKO0000085014079

2. Vai kredītlīniju var atmaksāt tikai ar bankas pārskaitījumu?
icon-close
  • Jā, citas atmaksas iespējas šobrīd netiek piedāvātas.
3. Vai varu atmaksāt visu saņemto kredītlīnijas summu pirms noteiktā termiņa?
icon-close

Jā, Jūs varat atmaksāt minimālo ikmēneša maksājuma summu vai arī visu saņemto aizdevuma summu. Ja vēlaties atmaksāt visu izmantoto kredītlimita summu vienā maksājumā, Klienta profilā uzziniet maksājuma apmēru un pārskaitiet to uz kādu no Creamcredit kontiem.

4. Kur varu aplūkot savu atmaksas grafiku?
icon-close
  • Informācija par Jūsu atmaksas grafiku pieejama klientu profila sadaļā ‘’Aizdevuma pārskats’’.
5. Vai iespējams atlikt vai pagarināt kredītlīnijas ikmēneša maksājuma atmaksas termiņu?
icon-close
  • Mēs apzināmies, ka kredīta atmaksas laikā var nākties saskarties ar neparedzētām situācijām, kas ietekmē arī finansiālo situāciju un klienta iespējas nokārtot kredītsaistības līgumā noteiktajā kārtībā.

    Ja radušās grūtības ar kredīta atmaksu, sazinieties ar mūsu Debitoru nodaļu pa tālruni +37127231101, lai vienotos par turpmāko situācijas risinājumu.

CITI JAUTĀJUMI

(3)
1. Kā iekļūt savā klienta profilā?
icon-close
  • Mājas lapas augšējā labajā stūrī ir poga ‘’Pieslēgties’’. Uzspiediet uz tās, lai ievadītu savu e-pastu un paroli.
2. Ko darīt, ja aizmirsu paroli?
icon-close
  • Ja neatceraties paroli, spiediet uz pogas ‘’Pieslēgties’’ un pēc tam izvēlaties opciju ‘’Aizmirsu savu paroli’’. Jums automātiski tiks izveidota jauna parole un nosūtīta uz to tālruņa numuru, ko norādījāt reģistrācijas laikā.
3. Kā varu palielināt pieejamo kredītlimitu?
icon-close
  • Lai palielinātu pieejamo kredītlimitu, Jums jāpiesakās jaunam aizdevumam. To var izdarīt klienta profila sadaļā ‘’Aizdevuma pārskats’’.

Mēs Jums palīdzēsim

Ja radušies jautājumi par piedāvājumu, vai vēlaties, lai izskaidrojam kredītlīnijas saņemšanas procesu, sazinieties ar mums!

P – Pk: 08:00-20:00
S – Sv: 10:00-18:00