callchatcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-upclient-contactclient-loansclient-messagesclient-personalclient-settingsdecoicon-barswhy-processicon-closelogo monophone-callsendsettingswhy-offerswhy-processwhy-termswhy-thumbwrite

Jautājumi un atbildes

KĀ PIETEIKTIES(9)

1. Kā pieteikties kredīta piedāvājuma saņemšanai?
  • Tas ir ļoti parocīgi un viegli! Norādiet vēlamo aizdevuma un ikmēneša maksājuma apmēru. Piemērotākās summas un maksājumu skaita izvēle ir tieši jūsu ziņā.

  • Pēc tam aizpildiet reģistrācijas veidlapu ar nepieciešamajiem pieteikuma datiem. Reģistrācijas veidlapa ir pavisam īsa — mums nepieciešama pamata informācija par Jums. Pēc tam Jums ir jāapstiprina reģistrācija, izmantojot verifikācijas sistēmu Instantor. Viss process ilgs aptuveni 5 minūtes. Pēc tam mēs tikai 2 minūšu laikā sagatavosim Jums individuālu piedāvājumu!

  • Atcerieties, ka pēc reģistrēšanās tiek izveidots Jūsu klienta profils.
2. Kādi ir nosacījumi Creamcredit kredīta saņemšanai?
  • Jums ir jābūt Latvijas iedzīvotājam.

  • Jums ir jābūt vecumā no 20 līdz 70 gadiem.

  • Jūsu pastāvīgajai dzīvesvietai ir jābūt Latvijā.

  • Jums ir nepieciešams aktīvs konts vismaz vienā no Latvijas komercbankām.

  • Jums ir nepieciešams aktīvs mobilā tālruņa pieslēgums jebkurā Latvijas tīklā.
3. Vai es varu saņemt patēriņa kredītu, ja man nav oficiālu ienākumu?
  • Ja Jums nav oficiālu ienākumu, mēs nevaram Jums izsniegt patēriņa kredītu.
4. Kā pieteikties nākamā kredīta saņemšanai?
  • Piesakieties savā klienta profilā (nospiediet uz augšējā labajā stūrī izvietotās pogas “Pieteikties”). Izmantojiet slīdni vēlamās kredīta summas un ikmēneša maksājuma apmēra noteikšanai. Noklikšķiniet uz pogas un apstipriniet pieteikumu ar kodu, kuru saņemsiet īsziņā.
5. Vai manas iespējas saņemt kredītu ietekmē tas, ka esmu galvotājs kādai personai?
  • Jā, aprēķinot ikviena klienta maksātspēju, tiek ņemtas vērā visas klienta kredītsaistības, tai skaitā arī galvojumi.
6. Kas ir INSTANTOR?
  • Instantor ir sistēma, kas ļauj īpaši pārbaudīt Jūsu datus, kad esat nosūtījuši pieprasījumu kredīta saņemšanai. Šī sistēma vienlaikus palīdz izskaust situāciju, kad kāds cits, nelegāli izmantojot Jūsu datus, var saņemt kredītu uz Jūsu vārda.

  • Pateicoties sistēmai Instantor:

  • - nav nepieciešams izmantot 1 centa pārskaitīšanas sistēmu,
    - nepieciešamais naudas daudzums tiek uzreiz ieskaitīts jūsu kontā.
7. Cik lielam kredītam un ar kādu atmaksas termiņu varu pieteikties?
  • Jūs varat pieteikties kredītam līdz pat 10 000 EUR apmērā ar apmaksas termiņu no 6 līdz 36 mēnešiem.
8. Man tika piešķirts kredīts, un es to apstiprināju. Kad es saņemšu naudu?
  • Naudu saņemsiet savā bankas kontā 15 minūšu laikā pēc apstiprinājuma saņemšanas, ja:

  • - piekritāt piedāvājumam klientu apkalpošanas nodaļas darba laikā
    - Jūsu bankas konta numurs ir atvērts kādā no šīm bankām:
    - AS Citadele Banka
    - AS Swedbank
    - AS Norvik Banka
    - AS Nordea Banka
9. Kas ir iekļauts kredīta kopējās izmaksās?
  • Ir būtiski, lai Jūs zināt, par kāda veida pakalpojumiem maksājat. Creamcredit var piedāvāt sākot no GPL 16.08%. Kopējās kredīta izmaksās ietilpst:

  • - Pakalpojuma maksa: 0,50 € mēnesī
    - Pakalpojuma maksa sedz izmaksas par Jūsu maksātspējas pārbaudi ārējā datu bāzē.
    - Administrācijas maksa: 0,5 % no ikmēneša pamatsummas maksājuma + 0,35 € mēnesī
    - Administrācijas maksa ir maksa par maksājuma apstrādi un kredīta apkalpošanu.
    - Procentu likme
    - Procentu likme: naudas likme tirgū + riska prēmija, kas balstīta uz Jūsu kredītreitingu.

KĀ ATMAKSĀT(5)

1. Kā notiek atmaksas process?
  • Jūsu klienta profilā ir redzams atmaksas grafiks ar ikmēneša maksājuma summu, atmaksas datumu un atlikušo kredīta summu. Kad tiek veikts ikmēneša maksājums, jāizmanto šāda informācija:

  • Saņēmējs: Creamfinance Latvia SIA

  • Informācija saņēmējam: Jūsu personas kods, Aizdevuma kods, Kredīta atmaksa

  • Konta numurs, uz kuru jāveic pārskaitījums, ir norādīts šeit:

  • - Citadele. LV27PARX0012897210008
    - Swedbank: LV72HABA0551045203340
    - Norvik. LV11LATB0002210093984
    - Nordea. LV91NDEA0000085014079
2. Vai aizdevumu var atmaksāt arī citādi, nevis ar bankas pārskaitījumu?
  • Jā! Jūs varat izveidot automātisko ikmēneša maksājumu. Varat izmantot VISA vai Mastercard tiešā debeta iespēju. Tikai neaizmirstiet klienta profilā ievadīt savus kredītkartes datus un atļaut izmantot tiešo debetu ikmēneša maksājuma ieturēšanai no Jūsu konta. Šis ir ērts un drošs veids, lai aizdevumu atmaksātu noteiktā mēneša datumā.
3. Vai varu atmaksāt kredītu pirms termiņa?
Pirms termiņa varat atmaksāt daļu vai pat visu kredīta summu. Ja vēlaties atmaksāt visu kredītu vienā maksājumā, pārbaudiet kredīta atlikumu un uzkrātos procentus savā Klienta profilā, un pēc tam pārskaitiet naudu uz norādīto Creamcredit kontu. Kad tas izdarīts, nosūtiet e-pastu uz adresi info@creamcredit.lv un informējiet par kredīta pirmstermiņa atmaksu.
4. Kur varu apskatīt atmaksas grafiku?
  • Atmaksas grafiku varat apskatīt savā klienta profila sadaļā “Aizdevuma pārskats”.
5. Vai ir iespējams atlikt vai pagarināt kredīta ikmēneša maksājuma atmaksas termiņu?
  • Mēs saprotam, ka kredīta atmaksas laikā var rasties neparedzētas izmaiņas Jūsu finanšu situācijā. Jūs varat pieteikties Atmaksas termiņa pagarināšanai, saskaņot Pagarināšanas maksas apmēru un pagarināšanas termiņu telefoniski sazinoties ar mūsu Debitoru nodaļu +371 27231101. Katru pieteikumu mēs izskatīsim individuālā kārtībā un sniegsim Jums mūsu atbildi.

CITI JAUTĀJUMI(3)

1. Kā iekļūt klienta profilā?
  • Augšējā labajā stūrī ir poga “Pieteikties”. Noklikšķiniet uz tās un ievadiet savu e-pasta adresi un paroli.
2. Aizmirsu savu paroli. Ko man darīt?
  • Par aizmirstu paroli nav jāsatraucas. Noklikšķiniet uz pogas “Pieslēgties” un pēc tam uz pogas “Aizmirsāt savu paroli?”. Sistēma automātiski Jums izveidos jaunu paroli un nosūtīs to uz tālruņa numuru, kuru norādījāt reģistrēšanās laikā.
3. Kā varu mainīt kredīta nosacījumus, piemēram, palielināt kredītlimitu, mainīt maksājuma termiņu?
  • Lai palielinātu kredītlimitu, klienta profila sadaļā “Aizdevuma pārskats” jāsagatavo jauns kredīta pieteikums. Kad būsim saņēmuši pieteikumu un to izskatījuši, ar Jums sazināsies Creamcredit finanšu eksperts, lai vienotos par turpmākajām darbībām.

Mēs vēlamies palīdzēt

Mūsu mērķis ir Jums palīdzēt. Ja Jums ir kādi jautājumi par piedāvājumiem vai, ja vēlaties, lai izskaidrojam aizdevuma saņemšanas procesu, dodiet mums ziņu.

P - Pk: 08:00-22:00
S - Sv: 10:00-20:00